Wednesday, July 18, 2018

20180716 紀念日之踩足一世紀

每年有一日(七月十六日)係風雨不改都要由大埔踩去沙田,因為12年前我地就係咁踩去沙田註冊,沒有其他比這樣紀念更有意義了,不過唔係年年都有朋友可以同行,今年星期一,能夠來的不多,所以我們安排了上午我地兩個先踩個100km,英文叫century,不妨叫『世紀』,咁即係踩足一世,又幾好意頭bor。

但天有不測風雲,連續成個星期都唔好天,星期一都話有雨,冇法,下午公開的活動取消,但兩人一生一世係唔會變,所以100km推遲一小時開始,一於風雨同路,半日的活動改成一天的活動。

其實條線冇特別安排,主要的要求是唔好上山落山,避開公路,又唔想踩路面不平不停要上車落車的單車徑,係,冇錯,香港根本唔會有咁樣的路比你踩,同兩個人生活想無風無浪一樣係妄想,pre-trip搵左條路,大埔去馬鞍山再走沙田返回大埔,咁樣會有30公里,亦即係話踩三個圈再加十公里就夠數了,悶係悶l,但有心愛的同路人就可以克服掛。

不過由於下午活動取消,反正都要搵地方食晏,就決定走一轉粉嶺,食個拉麵,順便減少一個圈。結果100公里是這樣安排的,先走一圈大埔→馬鞍山→沙田→大埔 (30k),兩轉大埔→科學園→大埔(17k),午飯大埔→聯和墟→大埔(25k),大埔→沙田大會堂影返張相→馬鞍山某處(計準條數)→大埔(18k)。

不過天氣真係非常unforgiving,落下狂風暴雨又曬下烈焰驕陽,整濕晒你又同你曬返乾,最大穫仲係成個吐露港都係白頭浪,大部份係頂風或側風踩,原本預左輪流破風,點知我懶慣唔識做破風手,最後都係我在後面坐享其成居多。辛苦晒啦 honey。唔怪止得跟住果朝我仲可以去上個海下踩返轉山試車。

今次幾好玩,又試到自己實力,畢竟有人未踩過 metric century,今次話佢聽都唔係咁難。而我自己自從十幾年前 Oxford踩去 London100+公里後都冇機會再踩咁遠,咁原來仲得,又可諗下個真正的 century(即係160公里)了。

今次原本想去大埔蔡潤記食個河粉早餐先出發,點知新舊兩間都休星期一。

聯和墟食爵士拉麵原本預左佢休息要 plan B去食山東餃子點知又食到拉麵。

踩100k沿途唔食下野你估我地係專業運動員咩,好在買到冰菠蘿,小販好似不容於政府,但實際上我地需要佢地。

持牌小販買少見少了,趁仲有要趁惜。今次我地唔食雪條了,每人飲左罐可樂。

My first metric century @ Youtube
https://youtu.be/VBYizggXhwQ

Check out Morning Jul 16th on Relive! 

後記:踩住架14kg鐵車完成左100km先即晚去買左架8kg的單車來預備第二日去外地踩,6kg的行李重量絕對係必要的吧。

No comments:

Post a Comment