Wednesday, June 3, 2020

20191029 East Cowes, Ryde


20191029

上回講到,我地去英國主要目的係參加Molly既婚禮,婚禮會係湖區舉行,去到英國當然也希望跟定居英國的朋友聚舊,Cheryl住在倫敦,我地無諗過倫敦機場稅最貴既問題,就訂左來回倫敦希斯路機場既機票,為左方便往返湖區,我地就租左一架可以放得落兩個單車連單車袋既車。

旅程安排十月底先去英國一個城市遊覽+踩單車幾天,再開車到湖區參加婚禮,然後返回倫敦短留幾天再返港。

上文也提到,我怕凍,那年夏天到蘇格蘭路單車都凍過香港冬天,英國既十一月應該唔講得少,真冬天踩單車既經驗同裝備都係零之下,我地選擇到英國南部既地方,而當中最南有個叫 Isle of Wight既小島,網上面講個小島又名Bicycle Island,係一個好適合踩單車既地方,七十英哩左右既環島路線。幻想著在美麗既景色和海邊既小徑踩單車環島,於是我們開著租車,連人帶單車駛上了開往小島的船。

抵島得第一天,主要是打點,整理行李和單車,到附近的超市購物。第二天就出發踩單車。


沒有特定路線,OY 決了由住宿處 East Cowes 踩到 Ryde來回,只是在Google map上打上起點目的地,沒有留意過路況和路線既爬升資料,當然都無望過任何遊遊資訊就出發。遇景點過景點停低影相都無。。。


Isle of Wigth因為人口唔多,大部份既路都係較窄同單線,部份唔多車既路交通尚算疏落(即係無講過野),視乎路況,車過單車時都可能幾貼,小路中更有雙層巴士行駛。

著跑鞋踩車,鞋面入風,腳趾好凍,耳仔都凍,裡面出住汗外面食住風咁。。。

踩踩下見到有個牌指住Abbey of Our Lady of Quarr,多得佢路口個指示牌夠大夠搶眼,等我踩車落斜眼尾都發現佢,即時調頭返去。原來是本篤會的修院 <https://www.quarrabbey.org
入修院的小徑風光如畫,聖堂外草地不少人偕狗狗一齊散步,聖堂內保持相當靈修氣氛。
無人安排行程,唯有相信上主自會安排。

入修院的小徑 





   










































是日路線,是日單車路線,其車唔長,不過早途景觀唔開揚,又唔知自己去緊邊,仲要走回頭路,馬路又無想像早咁靜,所以唔太吸引

No comments:

Post a Comment